Jultårtor modell mini

Publicerat: 2011-12-25 Kl: 22:42:13 | I kategori: Jul

Å så börjar julen gå mot sitt slut! Konstigt det där, man (jag) längtar efter något så himla länge och sen rätt som det är så är den slut. Men det har varit en fin jul i alla fall! Ungefär så som den brukar vara, fylld med mat, godsaker, klappar, godsaker och en massa sällskapsspel =) Nu börjar jag känna mig redo för någonting annat att se fram emot, som alla dessa födelsedagar som dyker upp hos oss i januari och februari!

Här får ni se lite bilder på några små tårtor jag gjorde till i helgen. Alldeles lagom att ha som dessert efter att man har mumsat i sig massa annat gott. Alla tårtorna är fyllda med blåbärssylt och blåbärsgrädde, kanske inte direkt de mest juliga smakerna, men det var vad jag var sugen på för tillfället =) Alla dekorationer utom de vita är marsipan (det vita är sugarpaste). Längst ned finns en jämförelse före och efter att jag använt min nya spray (ätbar), tårtan blev riktigt snygg!

Vill du se fler bilder? "Gilla" Marias Cupcakes på Facebook. Förutom fler bilder på mina bakverk tipsar jag även om andra snygga bakverk samt ger lite mer info om vad som kommer hända på bloggen.




Kommentarer
Postat av: Vardaxlyx

ojoj va söta!! Kramkram

2011-12-27 @ 13:30:45
URL: http://vardaxlyx.devote.se
Postat av: Filippa

Oh, vad fin den sista var!

2012-01-11 @ 22:50:22
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Bullar och business

Vilket trevligt recept till julen! Det kommer jag att prova. Vilken trevlig blogg och jag såg på en gång jag började navigera mig runt att du var skicklig bakom kameran.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0