Stockholm

Publicerat: 2011-11-04 Kl: 22:32:46 | I kategori: Övrigt



Bjuder på en bild på spöken av sugarpaste jag gjorde i veckan, som ska agera dekoration på en väns kladdkaka i helgen :) Inte alls svåra att göra, hittade en beskrivning här som jag utgick ifrån.

Nu i helgen väntar en hel del spännande saker på mig! Imorgon bitti tar jag tåget till Stockholm och spenderar resten av helgen där. Imorgon väntar en dag med shopping och förhoppningsvis ett besök på Cupcake Sthlm och på söndag ska jag faktiskt gå en kurs! Ska spendera en hel dag med att baka cupcakes och macarons på Puss och kram choklad med andra bakglada människor, vilket jag verkligen ser fram emot! Så jag hoppas att jag kommer hem med massor av tips och fina bilder.

Trevlig helg! ♥
Kommentarer
Postat av: Mette

Ingång...?! Hmmm det ligger på en sidogata till Sickla köpkvarter! :) Lycka till & berätt ahur du haft det & vad du fått göra!



Jag funderar på att byta till en dessertkurs istället för pralinkurs!

2011-11-05 @ 20:24:39
URL: http://mirabell.blogg.se/
Postat av: Mette

Åååå har aldrig fattat att dte är du från våran tråd på familjeliv =) Aaa jag e iaf Tickelina där!

2011-11-05 @ 21:07:25
URL: http://mirabell.blogg.se/
Postat av: Mette

Bussarna går från Slussen ju! Massor med bussar...



2011-11-05 @ 23:11:10
URL: http://mirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0