Tävling: vinn en bakform

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 13:16:00 | I kategori: Tävlingar

Weeee, 100 fans på facebook =) Jag tycker vi firar detta med en tävling! I samarbete med webbutiken CoolStuff kan nu en av er vinna en bakform i form av en siffra (valfri), perfekt för att göra en lite annorlunda tårta!

Bakform
BakformBakform


Fakta om bakformarna:

  • Bakformarna finns i siffrorna 0-9, kombinera fritt!
  • Gjord i 100% silikon
  • Mäter ca 32 x 26 x 5 cm
  • Tål mikrovågsugn, vanlig ugn och diskmaskin
  • Bakformen behöver inte smörjas, kakan fastnar inte i formen


För att tävla ska du:

1. Gilla Marias Cupcakes på facebook. Det kan du göra genom att klicka här.

2. Gå in på CoolStuff och välj vilken siffra du vill ha om du vinner.

3. Kommentera detta inlägg med att du är med och tävlar samt skriver vilken siffra du vill ha (glöm inte att ange emailadress så att jag kan nå dig för kontaktuppgifter vid vinst).


Tävlingen pågår till söndagen den 19 februari klockan 18.00 då jag slumpmässigt kommer dra en vinnare.

Lycka till!

Tävlingen är avslutad!
Min man fick äran att dra en vinnare och det blev: Johanna Fahlgren! Stort grattis! Mejla mig ([email protected]) din fullständiga adress så fort som möjligt så vidarebefodrar jag den till CoolStuff så att du kan få din vinst.

Tack alla som ville vara med och tävla!

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0