Om Maria

Publicerat: 2011-08-21 Kl: 17:10:00 | I kategori: Baktankar

Maria Lindgren bakom Marias Cupcakes är en kreativ, passionerad och självkritisk tvåbarnmamma som älskar att baka. Genom bloggen har jag hittat ett sätt att få vara just kreativ och kombinera två av mina största intressen, nämligen att baka och att fotografera.

Cupcakes ligger mig lite extra varmt om hjärtat, dels för att de är så otroligt goda och dels för att de är så roliga att baka. De går att variera på så många olika sätt, både vad gäller smak och utseende. Men ni hittar inte bara cupcakes på bloggen utan även macarons, tårtor och en hel del andra godsaker.

Bloggen är idag bara en hobby, en tiskrävande men mycket rolig sådan. När jag inte sysslar med bloggen ägnar jag mig åt min familj, som består av man och två små flickor, eller befinner mig på mitt jobb. Jag arbetar heltid och skift, vilket i kombination med blogg och familj ställer ganska stora krav på min planeringsförmåga, men hittils har det fungerat fint :) Det brukar alltid finns tid till det jag tycker är roligt!
 
Välkomna hit!
 
 
Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0