Facebook och en tävling!

Publicerat: 2011-12-12 Kl: 22:47:00 | I kategori: Tävlingar

Så här i jultider kommer jag med roliga nyheter till er! Marias Cupcakes har nämligen fått en facebook-sida och för att fira detta så blir det en tävling här på bloggen (och facebook givetvis).

Marias cupcakes på facebook är tänkt att komplettera bloggen och förhoppningsvis göra det lite lättare för er. Där kommer jag berätta när det finns nya inlägg på bloggen, jag kommer dela med mig av mina favoriter från bloggvärlden och det kommer även finnas en del bilder som inte kommer finnas på bloggen. Det är en möjlighet för mig att bli mer personlig med mitt arbete och en möjlighet för er att snabbare få svar på era frågor.

Givetvis måste detta firas med en tävling! Tre stycken av er har nu möjlighet att vinna handgjorda örhängen av bakverk från MarsipanEmla. Själva hänget är handgjort i FIMO-lera, en lätt och luftig lera som inte känns tung i ditt öra. Själva örhänget är gjort utav 925 silver, så även nickelallergiker kan vara med och tävla! Jag själv är stolt ägare till ett par örhängen med lussebullar, som invigs idag på självaste lucia! =)


En av många varianter du kan vinna...



För att delta ska du:

1.       Gilla Marias Cupcakes på facebook.


2.       Besöka MarsipanEmla och välja vilket par örhängen du vill ha om du vinner.


3.       Klistra in länken till valt par örhängen i detta inlägg. Kom ihåg att ange e-postadress till dig själv.


Inget krav för att delta, men dela gärna tävlingen med dina vänner på facebook eller via din blogg.

Tävlingen avslutas på söndag den 18 december klockan 21.00, så att örhängena hinner komma fram i god tid innan jul!

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0