Theme of the Week: Birthday Cakes

Publicerat: 2012-10-12 Kl: 20:54:38 | I kategori:

Oj, vad fort denna vecka har gått! Har haft en riktigt bra vecka och en av höjdpunkterna var såklart min födelsedag för ett par dagar sen =) Jag har nog aldrig blivit så firad tidigare som jag blev detta år, massor med fikagäster, middagsgäster och högar med presenter. Okey, kanske inte högar, men en stor hög med presnter från mina vänner blev det åtminstone =) Jag fortsätter på födelsedagstemat på Theme of the Week med födelsedagstårtor! Jag har inte hunnit visa min egen ännu, som råkar vara min absoluta favorittårta, så bjuder på det nu (men fler bilder och innehåll kommer under helgen) tillsammans med massa härliga länkar!
 
This week has been a really fantastic one! One of the highlights were of course my birthday and my own birthday cake, therefore is this weeks Theme of the Week Birthday Cakes! Enjoy =)
 
 

Eat this Food bjuder på en spännade tårta med smak av mjölk och honung. Enkel design, men ibland behövs det inte så mycket för att en tårta ska se helt fantastisk ut! Här hittar ni tårtan och det fantastiska receptet!

Tårtdrottningen Sweetapolita bjuder på en riktigt chokladig tårta  tillsammans med två tutorials om hur du täcker en tårta med frosting samt spritsar ett snyggt dekorativt mönster, har du inte sett dessa ännu så kanske det är dags nu =) Och om choklad inte riktigt faller er i smaken så finns såklart en vaniljvariant av födelsedagstårtan!

Ni sm följer bloggens facebooksida (och det gör ni väl ;P) vet nog vid det här laget att Heather bakom bloggen SprinkleBakes är en av mina absoluta favoritbloggare. Nyss fyllde bloggen tre år och det firades med en cheesecaketårta i härliga pastellfärger, så vacker att den räknas som en födelsedagstårta =)

Kommentarer
Postat av: sabina mammastårtor

va söt!

2012-10-13 @ 09:29:47
URL: http://www.mammastartor.blogg.se
Postat av: Astrid

Grattis i efterskott! Vad bestod din tårta av? Sweetapolita är också en av mina favoritbloggar. Hon tar så fina bilder och skapar mästerverk! Har snöat in lite på choklad just nu, men ska nog prova vaniljtårtan snart!

2012-10-16 @ 11:38:02
URL: http://cupcakeshbg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0