Sommartårta

Publicerat: 2012-05-04 Kl: 12:39:36 | I kategori: Tårtor

ICAkuriren har en tävling där man har kunnat skicka in bidrag på en sommartårta. Nu under denna vecka kan man rösta på alla inskickade bidrag och de sju som får flest röster kommer bli provbakade och sen publicerade i tidningen. Det tycker jag vore jätteroligt och vill gärna bli en av dessa sju, så gå jättegärna in och rösta på min tårta! Tårtan består av en saftig vaniljbotten, en len citronkräm och är sen dekorerad med sommarens alla bär! Servera denna tillsammans med lättvispad grädde och du har en supergod sommartårta.

Röstar gör du HÄR, genom att i rutan längst ner på sidan fylla i nummer 29 (i alla fall om ni vill rösta min på tårta ) och sen skicka in. Tar inte alls lång stund. Tack så jättemycket!

Update! Har under det senaste dygnet märkt att antalet tävlingsbidrag varierar och vilket nummer mitt bidrag har skiljer sig åt. Just nu har bidraget nummer 29, men om ni orkar så dubbelkolla gärna :)







Min sommartårta blir även mitt bidrag till Månadens sötsak, vars tema är just sommar!
Kommentarer
Postat av: Madde B

När jag kollade tårtorna låg din under nummer 28 hmm men röstade tidigare på 29 innan jag kollade bilderna

2012-05-08 @ 18:50:11
Postat av: Joanna

Röstar självklart på din tårta, den ser ju supersmarrig ut! Hoppas att du har turen med dig nu och blir en av dom sju! Skulle vara superroligt att se din tårta i tidningen!

2012-05-08 @ 20:44:08
Postat av: Hanna

Den verkar jättegod så detklart du får min röst! :)

2012-05-09 @ 00:05:37
URL: http://hannaedman.blogg.se/
Postat av: Marias cupcakes

Tack så mycket :) recept på denna kommer framöver :)

2012-05-09 @ 10:11:51
URL: http://mariascupcakes.blogg.se/
Postat av: Fiffiga Systrar

Åh mums så smaskig! Massor av blandade bär! Det gillas!



Ha en fin dag!



Kram Emelie och Elin

2012-05-09 @ 15:00:29
URL: http://fiffigasystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0