Hipp hipp hurra

Publicerat: 2012-07-31 Kl: 06:34:00 | I kategori: Övrigt

För bloggen idag! Idag fyller nämligen lilla bakbloggen hela ett år! Det här året har gått otroligt fort och bloggen har gett mig så mycket, bland annat i form av att lära känna nya människor och få uppleva nya saker! Som utlovat har jag fixat ihop en riktigt riktigt fin tävling åt er oxå, så kom ihåg att kika in lite senare under dagen, för då drar den igång!
 
 
För att fira lite i förskott bjöd jag min mamma och mormor på nybakade svartvinbärscupcakes med svartvinbärsfrosting. Hur goda som helst och passande en bloggs födelsedag! (Fler bilder och recept kommer senare i veckan).
Kommentarer
Postat av: Sandras Matkrypin

Stort grattis på ettårsdagen! Jag hittade hit nyligen och har redan gått igenom hela arkivet och hittat flera recept jag är sugen att prova. Fantastisk blogg!

2012-07-31 @ 07:28:21
URL: http://www.sandrasmatkrypin.se
Postat av: Sabina mammas tårtor

Grattis!!!

2012-07-31 @ 12:33:59
URL: http://www.mammastartor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0