Instagrampics

Publicerat: 2012-07-27 Kl: 10:01:50 | I kategori: Övrigt

Det har varit lite lugnt på bloggen den senaste tiden, men jag tror det är fler än jag som vill passa på att vara ute nu när det är sommar =) Även om det är lugnt på bloggen så är det inte alls lika lugnt på sidan av. Nästa vecka fyller bloggen ett år och jag håller på och roddar ihop en riktigt fin tävling till er! Som ett tack för att ni är de finaste läsarna liksom. Mer info om tävlingen kommer ut kontinuerligt på facebook, så mitt tips är att gilla bloggens facebooksida så ni inte missar nått. Den uppdateras även dagligen, så där hittar ni massor med inspiration!
 
Så länge bjuder jag på lite instagrambilder, några bilder har ni sett och några förmodligen inte =) Det är nästan 2000 personer som följer Marias Cupcakes på instagram, helt galet men samtidigt hur roligt som helst!  
 
 
Kommentarer
Postat av: Helena

Mums, vilka läckerheter du lockar med här!!!

2012-07-28 @ 23:27:12
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0