Livet i köket

Publicerat: 2012-06-28 Kl: 08:08:01 | I kategori: Övrigt

Äntligen är den här: trendensers nya köksbok, en söt liten bok om det mesta som handlar om köket, alltifrån diverse tips till smarriga recepet. Och andledningen till att jag längtar efter boken är så klart för att jag är med i den =) Den där känslan av att se något du själv skapat i tryck är definitivt något jag skulle kunna vänja mig med vid, så himla kul!
 
 
Om ni är sugna på att göra denna själva, så hittar ni receptet här.
 
 
Kommentarer
Postat av: Vardaxlyx

Hej hopp mina underbar bloggvän!
Vill springa in och ge dig en stor @----> och önska dig en kanon fin fredag och helg!!
<3 <3 <3

Svar: Tack och detsamma söta du!
Maria Lindgren

2012-06-29 @ 12:18:13
URL: http://vardaxlyx.devote.se
Postat av: Matilda

Jag såg det här när jag letade efter grejer till min egna blogg, jag har en gång frågat efter recept som vart i tidigare inlägg och då tänkte jag att den här funktionen vore ganska effektiv. http://www.designadinblogg.se/relaterade-inlagg-pa-blogg-se-linkwithin/#more-1828

Svar: Hej! Ja, det är en smart funktion. Ska kika lite närmare på det och se om det är något jag kan förstå mig på ;) tack!
Maria Lindgren

2012-06-29 @ 13:51:54
URL: http://thingsofbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0