Bloggforum 2012

Publicerat: 2012-05-01 Kl: 10:56:00 | I kategori: Events


                                                                                              Bild: trendenser.se

Det är Bloggforum 2012 som jag har hintat lite om! En två dagars bloggträff för 100 speciellt inbjudna bloggare inom mat, mode och inredning. Jag är en av de lyckliga som har fått en inbjudan och nu är allt klart att jag faktiskt kan åka (var tvungen att vänta på om min ledighet skulle bli godkänd från jobbet).

Så nu i helgen, söndag till måndag, väntar två dagar fullspäckade med föreläsningar, middag, hotellövernattning på Clarion Post Hotel Göteborg, mingel i baren. Bland föreläsarna finns UnderbaraClaraBlondinbella, Karin Adelsköld och Louise Johansson och förstås Frida Ramstedt, som anordnar alltihop. Bland många andra! Föreläsningarna handlar mycket entreprenörskap, företagande på internet och varumärkesbyggande och det ska verkligen bli intressant att lyssna på alla inspirerande föreläsare. För att inte tala om att träffa alla andra bloggare! Är det nån av er som kommer delta så hojta gärna till!

Min tanke är även att jag i den mån det går löpande uppdaterar min facebook sida med vad som händer, så vill ni ta del av detta så hittar ni min sida HÄR.

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0