Theme of the Week: Fall

Publicerat: 2012-10-26 Kl: 22:27:32 | I kategori:

Veckans länkar har alla hösten gemensamt! Vi fick första snön igår kväll och lite idag, men än är jag inte redo för vintern (hur mycket jag än längtar till julen).Så här kommer lite höstinspiration!
 
This weeks theme is fall; enjoy!
 
Pinned Image
Kanske inte så mycket bakverk i bilden, men åtminstone en ordentlig höstkänsla.
Källa: susurrous-winds.tumblr.com via Pinterest
 
My Baking Addiction har en hel kategori med recept under fliken höst. Vad sägs om äppelpajsbröd, zuccinikaka eller tranbärbars?
 
Sweetopia publicerar inlägg i en takt som jag inte kan bli annat än avundsjuk på. I detta inlägg får du förutom massor med höstiga dekorerade kakor även reda på fem tekniker du kan använda dig av, för att ge dina kakor det lilla extra.
 
Call me cupcake! bjuder på en äppel och kanelkaka. Just äpple ochkanel är en kombination man inte kan få nog av, speciellt på hösten.
 
 
 
 
 
 
Theme of the Week har fått sin egna logga! Tack Sockerrus för hjälpen!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart vacker höstbild! Jag vill heller inte ha vinter än. Det var glashalt ute när jag gick till jobbet i morse:(

Hoppas du får en fin helg!

2012-10-26 @ 23:07:15
URL: http://helenassota.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Blä snö,käns så avlägset på ngt vis men ändå inte...!

2012-10-28 @ 10:18:47
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Gabbi

Underbar bild! =)

2012-10-29 @ 10:16:37
URL: http://therescue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0