Vinnare!

Publicerat: 2013-10-07 Kl: 20:47:59 | I kategori: Tävlingar

Nu så! Ni var så många som var med och tävlade om det fina tårtfatet, vilket var jättekul! Det får mig att fundera på om jag borde anordna tävlinger lite oftare ;) Med hjälp av min eminenta dotter Tindra har vi kommit fram till att vinnaren blev....:
 
Carina Wahlström
 
Grattis!
Du har fått mejl, med instruktioner om hur du ska göra för att få din vinst =) 

Tack alla som var med och tävlade och tack FikaMera för bidraget till tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack! Vad glad jag blir!
Tjoho passar så bra då vi snart ska ha kalas här hemma!
Har även svarat på mail!

Trevlig kväll önskar Carina

Svar: Yey, grattis igen =)
Maria Lindgren

2013-10-07 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0