Dajmbiskvier -en favorit i repris

Publicerat: 2012-10-20 Kl: 11:27:16 | I kategori: Smått och sött

Sorry, denna veckan har det varit dåligt med uppdateringar både här, på instagram och på facebook! Men ibland blir det ju sådär tyvärr, bloggen är en sak jag gör på min fritid (typ det enda jag gör på min fritid, men det är en annan sak) och denna vecka har den bara inte hunnits med. Jag har fått prioritera lite och fått fokusera på det som varit viktigt, just då. Så den här helgen ska jag ägna mig åt att komma ifatt, med det mesta. Med bloggen, med min familj, mina närstående och inte minst med mig själv.  Så länge bjuder jag på en favorit i repris: dajmbiskvier. Gjorde dessa till min födelsedag (efter önskemål från min man) och vi åt dem nästan som godis de efterföljande dagarna, tills att de tog slut.
 
Receptet hittar ni här.
 
Ta hand om er.
 
 
Kommentarer
Postat av: Ons

Men du hur gott såg och lät inte d där???? Måste jag testa :)

Svar: De är supergoda, så det tycker jag verkligen du ska göra =)
Maria Lindgren

2012-10-24 @ 09:04:18
URL: http://www.inasskapar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0