Lemon Cake Pops

Publicerat: 2011-09-22 Kl: 18:59:08 | I kategori: Cake Pops

Har precis kommit hem från en liten resa med barnen. Innan jag åkte bad min karl mig göra lite Cake Pops som han kunde ha under veckan. Hade lite överblivna citronmuffins hemma, så det fick bli Lemon Cake Pops denna gång! Täckte hälften med vit choklad (som skulle färgas aprikosa, tänkte att det skulle bli snyggt mot det gula innehållet, men jag råkade ha lite mycket pastafärg så det blev mer rosa...) och hälften med vanlig blockchoklad. Använde mig inte av några mått denna gång, men tillvägagångssättet var samma som när jag gjorde popsen med vaniljsmak.


Kommentarer
Postat av: Nina

Fantastisk blogg!

2011-09-26 @ 20:53:05
URL: http://ninarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0