Rosa för oktober

Publicerat: 2012-10-14 Kl: 19:34:13 | I kategori: Tårtor

Här kommer lite fler bilder på min födelsedagstårta =) Valde att göra en rosa tårta för att knyta an till att oktober är den "rosa månaden" (sen att rosa mer eller mindre är en favoritfärg har ju inte alls något med saken att göra). Smakerna är faktiskt min favoritkombination när det gäller tårtor och som jag inte vågat göra tidigare av rädsla att den tårtan inte skulle bli bra. Låter som att det skulle vara något jättekomplicerat, men det är snarare motsatsen ;) Ljusa bottnar, jordgubbssylt, vaniljkräm, glasscreme och en hel del grädde bestod tårtan av, en kombination ni säkert känner igen =)
 
Some more pictures of my birthday cake!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Michelle

Så himla fina bakelser du gör! :D

Svar: Tack =)
Maria Lindgren

2012-10-15 @ 22:28:13
URL: http://mdaavidsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad fint med rosa marsipan! Tårtfatet ser fint ut. Varifrån kommer det?

Svar: Tårtfatet kommer från Mosser Glass. Jag har köpt det hos Leilas General Store.
Maria Lindgren

2012-10-16 @ 18:48:27
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mat och Dryck Blogg Topplista Mat & dryck bloggar länkkatalog Favoritlistan.se Blogglista.se Mat Matbloggstoppen
RSS 2.0